Granblue Fantasy: Versus – به روز رسانی 2.80 که در اوایل ژوئن ارائه می شود

Granblue Fantasy: Versus – به روز رسانی 2.80 که در اوایل ژوئن ارائه می شود

 Arc System Works ممکن است در حال کار بر روی DLC های دیگر برای Guilty Gear Strive و عناوین جدیدی مانند DNF Duel باشد، اما همچنان به پشتیبانی Cygames's Granblue Fantasy: Versus ادامه می دهد. به روز رسانی جدیدی در اوایل ژوئن ارائه می شود که سه اقدام جدید را برای مبارزه اضافه می کند. باید دید که اینها چه هستند .

 

نتایج بررسی شخصیت‌های قابل پخش نیز نشان داده شده است که ساندالفون، زیگفرید و بئاتریکس عمدتاً در هر منطقه پیشتاز هستند. Cygames بر این اساس شخصیت های قابل بازی آینده را در نظر می گیرد، اگرچه شخصیت هایی که در هیچ یک از این لیست ها نیستند نیز ممکن است قابل بازی شوند. در نهایت، Granblue Fantasy: Versus Cygames Cup تابستان 2022 قرار است در ماه جولای برگزار شود.

 

 Granblue Fantasy: Versus در حال حاضر برای PS4 و PC در دسترس است . از زمان راه‌اندازی در مارس 2020، سه Character Pass و چندین به‌روزرسانی داشته است. این که آیا مانند دیگر عناوین Arc System Works مانند BlazBlue: Central Fiction و BlazBlue: Cross Tag Battle کد شبکه بازگشتی دریافت خواهد کرد یا خیر، باید مشخص شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6dee

خبرنامه بازی ها

گالری